She may not be the most beautiful,but she don’t pretend to be someone she not, she good at being herself - Nur Amirah.

Thursday, June 23, 2011

Assalamualaikum

Alhamdulillah, apa yang aku buat untuk kejohanan sukan kali ni beri hasil yang aku rasa AWESOME gila! 1st, aku in charge untuk perbarisan. and rumah merah johan ok! at least dapat la tutup mulut minachi-minachi yang kerek gila. boo sana sini rumah merah. sekarang, bagi aku BOO kau pulak :P tak sia sia la aku tak masuk kelas seminggu ni. satu hari kat sekolah tu, aku hadap benda-benda utk settlekan benda alah ni je. terima kasih utk semua yang beri kerjasama. 2nd, selama aku 5 tahun kat sekolah ni. rumah merah selalu dapat no hujung-hujung sekali. malu. tapi tahun ni, seriously aku target dapat 3rd place. tapi 2nd place wehh. gila tak menjerit tadi. we've did a really really good job guys!

credit :
echot (maskot ladybird aka mak ladybird)
aboy ( flag man)
hamdan & syafiq (our pengapit)
safuan, ali, hilmi, zul, azhad & hafiz ( our handsome ladybird)
eyra ( hana tajima) haha :P
dayah, syiqin, teha, noraini, mimie, jiha, fiza, rehan, tyqa, lenny, azura & amirah (our red flower)

behind the scene :
mokhlis & zaki ( our big boss )
amira, atien, norhafiza, natrah, radhiah & mahirah ( our red 'kakak' )
En Asri, Teacher Mazni, Cikgu Tay, Teacher Fad, Cikgu Ada ( our sponsor )
dan semua atlet rumah merah aka tun abd rahman yang terlibat secara langsung ataupun tidak.

TERIMA KASIH ;)